yaranemehr

Saturday, June 24, 2006

نتيجه

دوستا ن پست قبليم را چند با ر خواندم و به اين نتيجه رسيدم كه من نيز رياكارم وقتي به خود نگريستم , براستي نگريستم چنان هرم ناباورانه اي از لهيب ريا ديدم كه ترسيدم از هيبت هيولاي وجودم ترسيدم
درمقامي نازل با همه حيوانيت غالب دم از انسانيت و انساندوستي مي زنم . تنگ نظر, خودخواه وحريصم وداعيه معرفت دارم از هنر و ادبيات بي بهره ام و خود را هنرمند و اديب مي دانم از بي حاصلي به ورطه اوهام افتاده ام و خود را واقع بين و حقيقت جو معرفي ميكنم و بدي ها , بدي ها, بدي ها و ديگر خصائل ناپسندي كه توان بيانشان نيست گر چه تصور ميكنم تا همين جاي مطلب نيز مصداق بارز رياكاري من باشد و توانسته باشم بخوبي معترف به آنچيزي باشم كه عمري متظاهر بدان بودم
باقي بقاي دوستان

از همه شما بخاطر حضور گرم و صميمي تان نهايت تشكر را دارم

5 Comments:

  • avaaaaaaaaaaaaaaal shodam.

    By Anonymous Anonymous, at 9:43 AM, June 25, 2006  

  • salam amoo
    in che harfie?
    shoma ham adibi ham kheili khoobi.
    man ke midoonam shoma kheili chiza midooni...
    hich koodoom ham ria nist...
    ..............
    paiande iran

    By Anonymous Anonymous, at 9:45 AM, June 25, 2006  

  • salam.mamnoon az oon hame nazar.lotf kardi.vali tooye ye dastane kootahe kootah ziyad jayi baraye roode derziye nevisande nist.zemne inke ye nokati ro ham mobham mizare ta khoanande betoone bardashte azad dashte bashe.ma,mnoon.bazam miyam.dar zemn man ensiye hastam na somaye.

    By Anonymous Anonymous, at 8:09 PM, June 26, 2006  

  • با عرض سلام و ادب
    از وقتی که این مطلب شما را خواندم به تفکر در مورد خود و اطرافیان و سپس این جهانیان پرداختم.
    نتایج جالبی گرفتم.

    By Blogger پــروانه, at 11:26 AM, June 27, 2006  

  • سلام
    متن خوبی بود.من وقتی درمورد خودم فکر می کنم کارهای بدم را تفکیک و راهی برای بهتر کردن ان پیدا می کنم و یا همیشه هر چیزی که در دیگران به نظرم خوب میاد را منم انجام میدم.وقت داشتید بهم سر بزنید.
    خوش باشید.

    By Anonymous Anonymous, at 6:19 PM, June 28, 2006  

Post a Comment

<< Home