yaranemehr

Friday, July 14, 2006

حديث قدسي

مَن طَلَبَني وَجَدَني
وَمَن وَجَدَني عَرَفَني
وَمَن عَرَفَني اَحَبَّني
وَمَن اَحَبَّني عَشَقَني
وَمَن عَشَقَني عَشَقْتُهُ
وَمَن عَشَقْتُهُ قَتَلتُهُ
وَمَن قَتَلته فَعَلَيَّ ديته
ومن علي ديته فانا ديته
*******
هركه مرا بخواهد مي جويدم
و هركه مرا يافت مي شناسدم
وهركه مرا شناخت دوستم مي دارد
و هر كه دوستم داشت عاشقم مي شود
و هركه عاشقم شود عاشقش مي شوم
و هر كه را من عاشقش شوم مي كشم
و هركه را من بكشم خونبهايش بر من است
و هر كه خونبهايش بر من باشد
پس من خود خونبهاي او هستم

13 Comments:

  • اوووووووووووووووووووووووول شدم.

    By Anonymous Anonymous, at 12:35 AM, July 15, 2006  

  • che ghashango jaleb.
    khoda che ghadr khoob hast vali ma ghadresho nemidoonim.

    By Anonymous Anonymous, at 12:37 AM, July 15, 2006  

  • بسیار زیباست این حدیث قدسی(اگر اشتباه نکرده باشم)مدتها بود که قسمت انتهایی رو فراموش کرده بودم و وقت نکرده بودم دنبالش بگردم :) خوشحالم که اینجا پیداش کردم.ممنون...موفق باشی.راستی رسیدن به این مراحل از عشق الهی کار هرکس نیست! خیلی سخته...

    By Anonymous Anonymous, at 11:04 AM, July 15, 2006  

  • عاشقي والاترين مقام انساني است و بجرات همه عالم بنا گرديده به واسطه وجود انسان و ارتباط او با خدايش تا بخواهد و بتواند او را بجويد و عاشقش شود و چه والااست مقام آدمي كه خدايش عز و جل عاشق او شود براستي شكوه و مقام انسان چه حد بي نهايتي دارد و چه خوابيم ما و چه سستيم ما و چه حقيريم ما كه نفهميديم گوشه اي از اين مقام متعالي را همه بناي عالم خلاصه ميشود در مقامي كه خداي حق تعالي شان عاشق انسان كامل زمان شود و همه عالم به اين عشق گردان و چرخان است اين مقام حقيقي عاشق و معشوق است و هدف كل عالم و آدم
    وه كه چه عشقي چه عاشقي و چه معشوقي وتبارك الله احسن و الخالقين
    از صداي سخن عشق نديدم خوشتر
    يادگاري كه در اين گنبد دوار بماند

    By Blogger مهران, at 6:57 PM, July 15, 2006  

  • صد هزاران دام و دانه ست ای خدا
    ما چو مــــــــرغان حریص بینوا
    دم بدم ما بستـــــه ی دام نویم
    هر یکی گر باز و سیمـــرغی شویم
    می رهــــــانی هر دمی ماراوباز
    سوی دامی مـــی رویم ای بی نیاز
    مولانا

    By Anonymous Anonymous, at 1:02 PM, July 16, 2006  

  • با عرض سلام و احترام
    متن عارفانه ی بسیارعالیی بود
    تشکر

    By Blogger پــروانه, at 1:13 PM, July 16, 2006  

  • شما که در زمینه ی عشق در ادبیات کهن مطالعه ی بسیار داشته اید مایلم نظر شما را در مورد مقاله ی دوست گرامیم شهرام عدیلی پور بخوانم
    http://www.shahbara.blogfa.com/

    By Blogger پــروانه, at 10:25 AM, July 19, 2006  

  • كي را مي فرماييد؟ من ؟ من از عشق و ادبيات كهن امير ارسلان نامدار را ميشناسم كه عاشق فرخ لقا بود اگه تا اين حد باشم و بتونم كارشناسي ادبي انجام بدم حتما اعلام نظر خواهم نمود وگرنه شرمنده ام از بي مايگي ادبي و هنري آنهم در ميان اين خيل متنابه از وبلاگ داران فرهيخته محترم

    By Blogger مهران, at 10:13 PM, July 19, 2006  

  • عالي است
    زيباتر از كلام خداوند چيست؟؟
    ممنونيم از شما
    من كتاب صداي او را كه 3 جلد هست و همه اش احاديث قدسي است را دارم ان هم محشر است
    اماده تبادل لينكم
    يا حق

    By Anonymous Anonymous, at 9:26 PM, July 23, 2006  

  • به خانه من هم سر بزنيد
    من هم از قول خداوند كريم مي گوي
    http://faribkari.persianblog.com

    By Anonymous Anonymous, at 9:28 PM, July 23, 2006  

  • در دلم بود که آدم شوم اما نشدم

    بی خبر از همه عالم شوم اما نشدم

    By Anonymous Anonymous, at 8:19 PM, July 26, 2006  

  • salam
    mersi az hoozooret

    By Anonymous Anonymous, at 5:27 PM, September 10, 2006  

  • سلام.دلم تنگ شده بود گفتم سری بزنم!! اما می بینم به روز نیستی...بابا بشین یشت صفحه کلید بگو یا علی یه متن قشنگ و شیرین بنویس...منتظرم :) موفق باشی

    By Anonymous Anonymous, at 1:32 PM, September 11, 2006  

Post a Comment

<< Home